Monday, 3 August 2015

Saya Nak Masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015

Hai, Assalamualaikum :)

KALI PERTAMA JOIN BLOGLIST ^^, YEAYYY!!

Ni haa. nak bagitau first time msnurain.blogspot.com menyertai 'Bloglist'. Wahh .teruja la wehh. Sudi ke Lyssa Faizureen nak masukkan Ms Nurain dalam bloglist ni eh?? hihii. Harap-harap sudi la ye support Ms Nurain dalam dunia blogging ni. hewhew ^^ 




Comel rupanya Lyssa Faizureen ni. hiks^^ 

Dalam entry "saya nak masuk Bloglist Lyssa Faizureen Bulan Ogos 2015" kena beri keterangan blog cik/tuan/puan semua mengenai apa, so blog ms nurain macam yang kat bawah ni...


'Blog saya adalah mengenai diri saya, apa yang saya suka buat, suka bincang, suka makan, perasaan saya, suka masak, suka beli, suka buat apa akan saya perihalkan dalam dunia blogging, sebab saya memang suka menulis dalam blog. Harap kehadiran saya dalam blogging disokong oleh rakan-rakan blogger yang lain^^. terima Kasih'. 


Bye. Perkongsian Bersama :) 

2 comments:

  1. Replies
    1. ^^ Terima kasih Lyssa. Lyssa peng'komen' pertama blog saye ^^.ahaha. Salam Perkenalan ...

      Delete